Εξώδικο της ΕΡΤ στον ΣΚΑΪ για τα πλάνα στην Τήνο

Τι αναφέρεται;

Εξώδικο διαμαρτυρία απέστειλε σήμερα η ΕΡΤ προς τον ΣΚΑΪ, σχετικά με την υποκλοπή της εικόνας που παρήγαγε για την τηλεοπτική κάλυψη του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου στην Τήνο και στο Βέρμιο, απαιτώντας τη δημόσια επανόρθωση από πλευράς των υπευθύνων του σταθμού.

Στη διαμαρτυρία της, η ΕΡΤ αναφέρει τα εξής:

Επειδή λοιπόν πρέπει «η αλήθεια να λέγεται», ας υπογραμμίσουμε μερικές αδιαμφισβήτητες αλήθειες:

–    Καταχράστηκε ή όχι ο ΣΚΑΪ την παραγωγή της ΕΡΤ, προκειμένου να παρουσιάσει την εικόνα της δημόσιας τηλεόρασης ως δική του παραγωγή; Η ερώτηση είναι ρητορική: με μια απλή θέαση του προγράμματος του σταθμού το πρωί του Δεκαπενταύγουστου, μπορεί ο καθένας εύκολα να διαπιστώσει ότι ο ΣΚΑΪ καταχράστηκε μια παραγωγή της ΕΡΤ που κόστισε 16.000 ευρώ, παρουσιάζοντάς την ως δική του.

–   Πόσο υποκριτικό είναι το γεγονός ότι ο ΣΚΑΪ, πρότυπο «ιδιωτικού τηλεοπτικού σταθμού που σέβεται όλες τις αρχές της δεοντολογίας και της ελευθεροτυπίας», δεν μπήκε στον κόπο να ζητήσει από την ΕΡΤ την παραχώρηση εικόνας από το εσωτερικό του ναού;

–         Πώς είναι δυνατόν οι υπεύθυνοι του ΣΚΑΪ να δηλώνουν δημοσίως ότι «δυστυχώς δεν πιστεύουμε στα θαύματα», όταν με μεταφυσικό τρόπο καταφέρνουν να μεταδώσουν εικόνα από τη Θεία Λειτουργία στην Τήνο, χωρίς να έχουν κάμερα εντός του ναού; Πώς είναι δυνατόν να μην πιστεύουν στα θαύματα, αυτοί που με «θαυματουργό» τρόπο εξαφάνισαν τα λογότυπα της ΕΡΤ παραποιώντας  τον «αέρα» της;

–          Πώς είναι δυνατόν ο ΣΚΑΪ να κόπτεται για την τήρηση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και να παρουσιάζει στο δελτίο του μόνο την ανακοίνωσή του, χωρίς να κάνει την παραμικρή νύξη στις δύο ανακοινώσεις της ΕΡΤ;

–      Πώς είναι δυνατόν να διδάσκει δημοσιογραφική δεοντολογία και να καταγγέλλει τα δελτία της ΕΡΤ,  όταν μόνο αυτά τα δελτία της ΕΡΤ παρουσίασαν εκτενώς την ανακοίνωση του ΣΚΑΪ;

–    Πώς είναι δυνατόν οι υπερασπιστές της δεοντολογίας, μόλις πριν από λίγες εβδομάδες να υποκλέπτουν από την ΕΡΤ μόνον… 11.300 δευτερόλεπτα (ήτοι περισσότερες από τρεις ώρες) στιγμιοτύπων του Euro 2016, αγνοώντας επιδεικτικά το εξώδικο που απέστειλε η ΕΡΤ; Ένα πρόγραμμα αγορασμένο ακριβά, για να το δουν οι Έλληνες πολίτες από την ΕΡΤ κι όχι για να το εκμεταλλεύεται εμπορικά ο ΣΚΑΪ.

Η «καθεστωτική διοίκηση» της «Νέας ΕΡΤ», από τα βαθιά «υπόγεια του Μαξίμου» όπου «βάζει την υπογραφή της σε όποια ανακοίνωση της υπαγορευτεί», δεν θα έβαζε ποτέ την υπογραφή της για την κλοπή και παράνομη χρήση υλικού της ΕΡΤ. Αν ήθελε εικόνα ο ΣΚΑΪ, θα μπορούσε να υποβάλει επίσημο αίτημα και να ακολουθήσει τη νόμιμη οδό, που διασφαλίζει όχι μόνο το συμφέρον της ΕΡΤ, αλλά και του Ελληνικού Δημοσίου.

ΥΓ1: Επειδή η εικόνα είναι αδιάψευστος μάρτυρας της αλήθειας, ιδού και ένα διαφωτιστικότατο βίντεο εδώ.

Η αλήθεια να λέγεται…

ΥΓ2: Επειδή η ΕΡΤ τηρεί τη δημοσιογραφική δεοντολογία στο ακέραιο, για τις εντός εισαγωγικών προτάσεις χρησιμοποιήθηκε ως πηγή η σχετική ανακοίνωση του ΣΚΑΪ…”

Δείτε εδώ την αρχική ανακοίνωση της ΕΡΤ και την απάντηση που είχε ακολουθήσει από τον ΣΚΑΪ.

close button

Κάντε Like: Zappit.gr στο Facebook