Διαφημιστικά έξοδα: Αύξηση …φούσκα

Η αύξηση παρατηρείται στα χαρτιά κι όχι στα ταμεία...

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services το πρώτο τρίμηνο του 2015 σημειώθηκε αύξηση 11,63% (305 εκατομμύρια ευρώ) στη διαφημιστική δαπάνη για τα ΜΜΕ με την τηλεόραση να εισπράττει το 61,54% (188 εκατομμύρια) αυτής. Κι ενώ θα περίμενε κανείς να υπάρχει ένα κλίμα αισιοδοξίας στους τηλεοπτικούς σταθμούς, αντίθετα τα στελέχη προσπαθούν να βρουν πώς θα πληρώσουν τον…