Τι έβγαλε η «κάλπη» στα κεντρικά δελτία ειδήσεων

Πυρετώδεις προετοιμασίες από τα επιτελεία των ενημερωτικών τομέων στα τηλεοπτικά κανάλια ενόψει των επικείμενων εκλογών.

Με δύο εκλογικές αναμετρήσεις μέσα στο μήνα, τις αυτοδιοικητικές εκλογές και τις ευρωεκλογές, τα στελέχη των σταθμών προγραμματίζουν τις εκπομπές που θα βγάλουν στον αέρα τις 2 Κυριακές, στις 18 και 25 Μαΐου για τη μετάδοση και σχολιασμό των αποτελεσμάτων που θα βγουν από τις κάλπες.

Έχει όμως, ενδιαφέρον να δούμε τι αποτέλεσμα έβγαλε η «κάλπη» της τηλεθέασης τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων που μεταδόθηκαν όλη τη βδομάδα.

Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen οι περισσότεροι τηλεθεατές προτίμησαν και τον προηγούμενο μήνα το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 που βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης σημειώνοντας μέσο όρο 22,1% στο γενικό σύνολο και 21,5% στο δυναμικό κοινό, ενώ στη δεύτερη θέση βρέθηκε πάλι το κεντρικό δελτίο του MEGA, σημειώνοντας αντίστοιχα 19,4% και 14,4%. Αξιοσημείωτο όμως, είναι ότι και τα δύο τηλεοπτικά κανάλια σημείωσαν μειώσεις στα ποσοστά τηλεθέασης των κεντρικών δελτίων ειδήσεών τους τον προηγούμενο μήνα, όπως και αυτό του ALPHA (που βρέθηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης), ενώ αύξησαν τα ποσοστά τους τα κεντρικά δελτία ειδήσεων του STAR και του ΣΚΑΪ που βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση της κατάταξης.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τα ποσοστά τηλεθέασης των κεντρικών δελτίων ειδήσεων που μεταδόθηκαν όλη τη βδομάδα τον Απρίλιο, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό, ενώ στην παρένθεση αναφέρεται ο μέσος όρος που είχαν σημειώσει αντίστοιχα τον προηγούμενο μήνα, τον Μάρτιο.

Θα έχει ενδιαφέρον πάντως να δούμε τι θα βγάλει η «κάλπη» της τηλεθέασης τον Μάιο για τα κεντρικά δελτία ειδήσεων και ποια από αυτά θα επιλέξουν οι τηλεθεατές για την ενημέρωσή τους.

Γρηγόρης Μελάς