Κωνσταντίνος Ρήγος: «Το σοκ ήταν μόνο γιατί κάνω αυτή τη στροφή»

«Πηγαίνω και περνάω καλά στα μπουζούκια»

Από την ομάδα Οκτάνα στην Πέγκυ Ζήνα και τον Γιώργο Μαζωνάκη, από την τέχνη στην ποπ κουλτούρα. Έκλεισαν πόρτες μετά το πρώτο βιντεοκλίπ που σκηνοθέτησε; Ο Κωνσταντίνος Ρήγος απαντά στους επικριτές του για τα βιντεοκλιπ λαϊκων τραγουδιστων που σκηνοθετησε, μέσα από τη συνέντευξή του στο PEOPLE και την Βένια Καραγιάννη.

«Έχω κατηγορηθεί ότι ξεπουλιέμαι, ότι το κάνω για τα λεφτά. Αλλά κι αυτοί που τα έγραφαν αυτά για τα λεφτά το έκαναν. Τη δουλειά τους έκαναν, όπως κι εγώ. Εννοείται ότι το κάνεις για να ζήσεις αξιοπρεπώς και, ευτυχώς, το έκανα σε μια στιγμή που έβλεπα ότι τα δύσκολα έρχονται χωρίς να το ξέρουμε ακόμη. Το έκανα με πλήρη συνείδηση και πέτυχε. Αν δεν μου άρεσε και το έκανα μόνο για τα λεφτά, δεν θα μπορούσα να το υποστηρίξω. Άρα μέσα μου υπήρχε μια πλευρά που ζητούσε μια διαφορετικού είδους εκτόνωση. Και η εκτόνωση ήρθε μέσα από τη σκηνή. Διασκέδασα πάρα πολύ με τα βιντεοκλίπ. Και δούλεψα με ανθρώπους που αποδέχτηκαν αυτά που έκανα. Αλλά, όχι, πόρτες δεν μου έκλεισαν. Το θέμα δεν είναι κάποιος να μου κλείσει την πόρτα, το θέμα είναι αν υπάρχουν έξυπνοι άνθρωποι που αφήνουν τις πόρτες ανοιχτές. Όταν ξεκίνησα να κάνω στροφή σε πράγματα πιο εμπορικά και ευρείας κατανάλωσης, είχα αποδείξει στον έντεχνο καλλιτεχνικό χώρο τι μπορώ να κάνω. Το σοκ ήταν μόνο γιατί κάνω αυτή τη στροφή. Αλλά λόγω αυτής μπόρεσα να είμαι πιο πιστός και πιο ουσιαστικός στην άλλη μου πλευρά. Αν δεν το είχα κάνει, ίσως αυτά να είχαν μπερδευτεί μεταξύ τους και να είχαν δημιουργήσει κάτι “τερατογενές”. Τώρα είναι πολύ πιο καθαρό μέσα μου. Ό,τι είναι διασκέδαση είναι διασκέδαση και ό,τι είναι τέχνη είναι τέχνη».

Αλήθεια, διασκεδάζει στα μπουζούκια; «Πηγαίνω και περνάω καλά. Πηγαίνω γιατί είναι άνθρωποι με τους οποίους δουλεύω και διασκεδάζω. Αν δεν δούλευα, μπορεί και να μην πήγαινα. Αλλά μου αρέσει να πηγαίνω σε τέτοιους χώρους, να μπορώ να εκτονωθώ».