Η άνοδος και οι… πτώσεις των δελτίων ειδήσεων

Το έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των σταθμών είναι οι «ναυαρχίδες» τους στη μάχη της τηλεθέασης για τους ενημερωτικούς τους τομείς. Έτσι λοιπόν, με το «κλείσιμο» του κάθε μήνα, τα στελέχη των ενημερωτικών τομέων, μελετούν με προσοχή τις τηλεθεάσεις της Nielsen για να δουν τις επιδόσεις τους.

Ωστόσο, αν και ο μήνας Αύγουστος είναι μήνας διακοπών για το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος των σταθμών, εντούτοις, επειδή η ενημέρωση και δη τα δελτία ειδήσεων δεν πάνε ποτέ διακοπές, τα στελέχη των σταθμών δίνουν στις τηλεθεάσεις την ίδια σημασία. Συνεπώς, σε όλα τα κανάλια, πλην του Mega που σημείωσε άνοδο, επικρατεί… συναγερμός για να μην εξακολουθήσει η πτώση τους.

Για του λόγου –και των αριθμών- το αληθές, παραθέτουμε τον παρακάτω πίνακα, στον οποίο φαίνονται οι μέσοι όροι τηλεθέασης στο γενικό σύνολο όλων των κεντρικών δελτίων ειδήσεων για το μήνα Αύγουστο και τη σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, τον Ιούλιο. Έτσι αποδεικνύεται ότι εκτός από το δελτίο του σταθμού της Μεσογείων, όλα τα υπόλοιπα σημείωσαν απώλειες και πρέπει να ανασυγκροτήσουν τις δυνάμεις τους.

Να σημειώσουμε ότι οι μέσοι όροι είναι στο γενικό σύνολο και αφορά τα κεντρικά δελτία ειδήσεων από Δευτέρα έως Παρασκευή.

Γρηγόρης Μελάς

Διαβάστε ακόμα:

Τι έγινε στη μάχη τηλεθέασης των πρωινών του Σαββατοκύριακου;