Ανάμεσα στο JOY και στο JOIN US υπάρχει η Αννίτα Πάνια

Πώς μοιράστηκε η πίτα της τηλεθέασης ανάμεσα στις τρεις εκπομπές του Σαββατοκύριακου;

Η εκπομπή που διασπάστηκε και έβαλε το ένα της μισό απέναντι από το άλλο. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγράψει κανείς της εξέλιξη του «παλιού» JOY που έγινε JOY και JOIN US. Εντάξει, δεν είναι η πρώτη φορά που υπάρχει διάσπαση σε μια δημοσιογραφική ομάδα, συμβαίνει συχνά. Όμως, ήταν ανάγκη για χάρη του ανταγωνισμού να τοποθετηθούν αυτά τα τόσο ίδια τηλεοπτικά προϊόντα απέναντι την ίδια ώρα και μέρα; Η απόφαση του MEGA και του ΣΚΑΪ να «μετρήσουν» τις δυνάμεις τους δεν ωφέλησε κανέναν από τους δύο και αυτό αποτυπώθηκε με τον καλύτερο τρόπο, στα νούμερα τηλεθέασης. 

Δείτε εδώ τα νούμερα της πρεμιέρας του JOY και του JOIN US

Το JOY και το JOIN US φαίνεται ότι λογάριαζαν χωρίς τον εδώ και χρόνια «ξενοδόχο» της απογευματινής ζώνης του Σαββατοκύριακου, την Αννίτα Πάνια. Στο γενικό σύνολο τηλεθέασης η εκπομπή ΑΝΝΙΤΑgr βρέθηκε πολύ μπροστά από τα δύο προγράμματα, με ποσοστό 20%. Το κοινό του «παλιού» JOY μοιράστηκε και έδωσε 10,8% στο JOY του MEGA και 7,5% στο JOIN US του ΣΚΑΪ.

Στο δυναμικό κοινό, το MEGA κατάφερε να κρατήσει το 14,6% των τηλεθεατών, έναντι του 8,6% που έμεινε στον ΣΚΑΪ και του 9,7% που προτίμησε τον ALPHA.

To JOY και το JOIN US από τα πρώτα δείγματα γραφής τους απέδειξαν ότι είναι δύο εκπομπές που έχουν γίνει με πολύ κόπο και μεράκι και κυρίως, αποτελούν μία ή μάλλον… δύο ενναλακτικές πρότασεις στην ελληνική τηλεόραση του 2014. Δεν είναι κρίμα, λοιπόν, να «θάβεται» η εξαιρετική δουλειά τόσων ανθρώπων σε μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης; 

Γιώργος Σκρομπόλας

*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων

Δείτε τις μετρήσεις τηλεθέασης αναλυτικά


close button

Κάντε Like: Zappit.gr στο Facebook